uppdateringen suger!

Hejsan! Jag hr inte bloggat på sisådär 3 dagar nu, och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det! Orkar inte rabbla upp allt jag gjort dom senaste dagarna. Eller ja, så mycket är det inte, men orkar inte riktigt tänka efter. Kortfattat om dagen dårå. Vakna där vid 1, klev upp ur sängen närmare halv 3 tiden. Lite lat dag idag, me det var skönt. Har hafft träning nu ikväll oxå, vilket kändes fantastiskt! Igår så var jag i piteå med basketlaget, som en lagdag kan man säga. Fast det var ju lite surt väder, så vi var inne i en sporthall och lira basket, skratta och hade kul.

Blogglusten går lite upp och ner just nu, därför är uppdatering lite hur som helst. Men det får ni stå ut med. Och nu har jag verkligen inte humöret ovanför bra-sträcket om man säger så. Men det orkar jag inte gå in på just nu. Vet inte vad som händer nu resten av veckan, har iallafall träning nu mån-tors så kvällarna kommer spenderas i sporthallen. Julia kommer iallafall hem på onsdag. SOM jag saknat hon! Läntar verkligen tills jag får träffa min lilla cupcake!!

Nu ska jag snart lägga mig i sängen. Jag är inte alls trött egentligen, eftersom att jag nästan sov hela dagen. Men jag orkar bara inte sitta vid datorn. Ni får ha det så bra tilsl vi hörs igen! Ska försöka hålla bloggen vid liv så mycket jag kan, men självklart måste jag ju ha lust också!


Vi hörs senare! Peace out!




Kommentarer
Postat av: alexandraström

jag älskar din blogg b-ruden :-D

2010-07-27 @ 23:15:22
URL: http://alexandraliciouz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0