wooopppppsss ...

Hejsan! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt! Jag hade totalt glömt bort bloggen! Det var Hanna som påminde mig. Hon sa till mig att min blogg är bra, och jag ba, just jaa, jag har ju en blogg :O Nu ska det minsann bli ändring på bloggandet! Måste verkligen skärpa mig. Fast ja, dom senaste dagarna har jag inte gjort så mycket. Igår var jag me Julia, och hon har jag inte träffat på hur länge som helst. Sen under vekcna har jag inte gjort så mycket, har typ sovit bort hela dagarna. Har haft träning på kvällarna åså.
Idag har jag varit med Jonas, sen med han och några till. Nu ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Kanske blir att sätta sig framför tvn och kolla på family guy, eftersom att det är ju det till kl 10 ikväll. Vanligtvis brukar jag inte kolla på det, men har ju inget annat för mig.

Har som inte speciellt intressanta saker att säga egentligen, blev bara påmind att jag har en blogg. Jag lovar att jag inte ska glömma bort att uppdatera. Trotts att det bara är tråkiga saker det jag skriver, men bloggen måste ju vara vid liv! :)


Vi får höras senare! Lovar att jag ska bättra mig! :D



Kommentarer
Postat av: hanna

men haha jag ba: bra blogg!

duba justeja jag har ju en blogg..HAHAH omg xD

MEN DEN E BRAA! ;D <3

2010-07-31 @ 19:36:05
URL: http://www.hannaggirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0