30 Juni, onsdag 23:57

Hejsan! När vi var klara på sunderbysjukhus så åkte jag och mamma buss hem. Vi fick åka gratis för att det var Oscars pappa som körde. Men iallafall, efter det så gjorde jag ingenting. Satt framför datorn och fortsatte med min bloggdesign. Jag håller på att göra en ny, för att den här jag har nu är jag inte riktigt nöjd med. Efter middagen så kom Jonas och hans pappa och hämta mig (konstigt nog?). Så kvällen har jag spenderat med Jonas hemma hos han. Vi har kollat på film och myst osv. Vi kolla på en jätte bra film som heter Paranormal Activity. Jonas tyckte den filmen var läskig.

Detta är en film jag rekomenderar till alla er som älskar skräckfilmer.


Jag kan också berätta hur det gick på sunderbysjukhus. När jag röntgat kom en läkare för att kolla lite snabbt på mitt knä. Sen kolla han på röntgenbilderna, sen så fick jag fara hem, Eftersom att det inte var nånting som var 'trasigt'. Fast kryckorna måste jag ändå användsa nu denna vecka, och nästa vecka lär det nog också bli.


Nej nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Scrubs. sen slår jag nog över på MTV och kollar på South Park och allt annat som börjar efter det. Vi får höras senare, Ha det gött allihopa!◊



Kommentarer
Postat av: s.n

sett den den är as bra:P

2010-07-01 @ 15:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0