42 Frågor om din bästa vän..



1. Vad heter hon?
Josefine Westman
2. Hur gammal är hon?
13 år
3. När träffades ni sist?
igår bara en snabbis, men annars, allt för längesen :(
4. Vad har hon för hårfärg? 
just nu ljusbrunt typ.
7.Vad har hon för parfym?
Vet faktiskt inte
8. Är hon galen?
Självklart, precis som mig, fast jag är något värre ibland -.-'
9. Vad är erat bästa minne? 
Minnerna i hennes stuga slår allt!
10. Har ni många minnen ihop?
Ja, och fler vill jag att det blir.
11. Vart bor hon?
Skurholmen 
12. Har ni varit utomlands tillsammans?
inte direkt utomlands, men te Göteborg och Östersund med basketlaget.
13. Är du avundsjuk på henne?
Hennes utseende dock, för det är såå fint!
14. vad heter hennes syskon? 
johanna
15. När träffades ni första gången?
Ingen aning, minns inte om jag kände henne innan hon börja i basketlaget
16. Hur träffades ni?
Jag tror det var när hon började i samma basketlag som mig.
17. Vad går hon i för sporter?
Basket
18. Vad kan hon göra på helgerna? 
Antar att det är olika, men mest umgås med kompisar och familjen.
19. Göra efter skolan?
kolla ovanför
21. Har ni pussats?
haha, säkert att vi har
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra?
det brukar inte behövas, för hon får aldrig glömma att jag verkligen älskar henne, precis som om hon var min egna syster.
23. Har hon fräknar?
möjligtvis några få kanske!
24. Har ni kollat på film någon gång?
Ja
25. Har ni bråkat någon gång?
Ja, alla bästa vänner gör väl det?
26. Har ni sovit i samma säng?
ja
27. Har ni skrattat tills ni gråtit?
Ja
28. Har du sett hon gråta?
joo :/
29. vad gjorde du då?
Fanns där för henne och trösta och stötta henne
30. Har du sett hon vara riktigt arg?
njaa, inte direkt rasande, men ibland kan hon väl varit ganska arg.
31. Har hon sett dig gråta?
Ja
32. Vad ska ni göra i sommar?
Hoppas vi tillbringar den tsms.
33. Har ni kramat varandra någon gång? 
Ja, men det var ett tag sen nu ;//
34. Har ni pratat i telefon någon gång?
jaa, men allt för länge sen nu ..
35. Vad skulle du göra om denna personen dog?
 utan josse - ingen felle, That's it! Det funkar inte utan henne. 
36. kommer ni vara kompisar om 10 år?
Hoppas det! För med henne vid min sida vet jag att jag klarar allt.
37. Älskar du henne? 
självklart, hon är de bästa i mitt liv!
Man är inget utan en bästa vän!
38. Vad är det bästa med hon?
det går inte att beskriva... hon är en sån underbar person, så ibland kan jag fråga mig själv, förtjänar jag verkligen en vän som hon ?!
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på?
Hon är perfekt som hon är
40. Skulle du ge hon pengar om du vann 100 miljoner?
såklart!
41. Hur ser hennes klädstil ut?
Så som hon själv vill klä sig, det hon tycker är skönt.
Men oftast Jeans, ett linne/T-shirt, kofta osv.
42. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig?
Det gör hon som hon vill.



Josefine, vi bråkar ibland, och det gör alla bästa vänner. Och förlåt om jag är en sån komplett idiot ibland, men jag har mina humörsvängningar, och negativa tankar osv. Jag har inte varit världens bästa vän på sistonde, och jag har faktiskt svårt att gå fram till dig och säga som det är. Jag vet vad jag gjort fel, och jag förstår att du reagerade som du gjorde. Men glöm aldrig att jag älskar dig, för du är min bästavän och syster genom allt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0