B-ball in my heart♥

Tjaa! Idag efter skolan for jag, Julia, Fanny och Fanny in till stan för att kolla på skor osv. Vi hade det jätte kul. Och jag har ju funderat väldigt länge på att färga håret, så innan vi for hem for vi till Willys, och där köpte jag hårfärg.. Jag måste dock färga med blondering för att få bort det svarta från mitt hår, så jag kommer se förjävlig ut, men jaja.

Varför jag ska färga ljust är för att jag tycker att man ska ha ljust på sommaren, och mörkt på vintern, fast det är ju min åsikt. Nej nu har jag verkligen inte tid att sitta här. För jag har snart träning. Och sen efter det så blir det ju att färga håret. Men jag uppdaterar mer ikväll.


Vi hörs, ha det bäst!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0