Dålig uppdatering, och så kommer det troligen förbli..

Hejsan! Har inte uppdaterat sen i tisdags, och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det! Men jag har försökt mobilblogga under veckan, men det har inte funkat. Och os majg skrivit tidigare så kommer uppdateringen vara usel nu under sommaren, eftersom att jag inte vill sitta inne framför en datakärm, vilket jag gjort ganska mycket under veckan, men ändå inte.

Under veckan har jag iallafall umgåtts med felle, och träffat Jacob. Sen har jag varit med Jonas också. Och igår så följde jag Amanda till arons, för hon ville inte fara dit med sin lillasyster själv. Vi var där i 2 timmar. satt och prata och hade trevligt. Sen gick jag hem till mamma och var där ett tag för att mamma skulle och handla. sen for jag hem och käka åde. Min fredagskväll var väl inte den bästa. Först hade jag tänkt tälta med Amanda och Hanna, men det sket sig. Så jag var hemma hela kvällen och gjorde ingenting!


Nu idag har jag inte heller gjort nånting. Imorse när jag vakna gick jag i duschen. Sen har jag suttit framför tvn, och spela kort med mig själv. Det låter helt psykat, jag vet, men jag hade ingenting att göra. Jag har nyss ätit middag, och vet inte vad jag ska göra ikväll. Det regnar ju, så det blir inte nån promenad i flera timmar som det brukar bli om jag har tråkigt.


Jaja, nu ska jag nog lägga mig framför tvn, ska smsa några också, så vi får se om jag ska va med nån eller så.


Ni får ha det så bra !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0