dålig uppdatering = sjunkande statistik -.-'

Hejsan! Som ni märker så är min uppdatering världsämst just nu. Men som sagt på orkar jag inte anstränga mig för att ni som sitter inne ska ha nånting att läsa. Satistiken blir jag inte helelr glad över, men det är ju mitt eget fel. först låg jag mellan 50-60 besökare dagligen, ibland mer, och ibland lite mindre. Nu dom senaste dagarna har besöksnivån sjunkit till 20 besökare, Även mindre, men som sagt så får jag stå ut med det. Det är så som jag skrev här ovan att jag inte vill sitta inne, även fast det inte varit speciellt bra väder den senaste veckan, men jag vill bara inte slösa tid framför datorn. Är hellre med kompisar och umgås än att va tråkig.


Men iallafall igår så gjorde jag ingenting under dagen. Låg hemma och sov den största delen av dagen. Sen igår på kvällen så var jag med felicia ett tag. Vi hälsade på grisarna och fåren. Vi gick även in till fåren, och vi mobbade grisarna lite också, fast det var kul.
Nu idag Har jag inte heller gjort speciellt mycket. kring 12 tiden for jag till Helex för att prata med min sjukgymnast om mitt knä. Och hon "jobbar" inte så mycket med knän just nu, så på torsdag ska jag dit igen och träffa en annan sjukgymnast som ska kolla på mitt knä. Hoppas det kommer bli bra, för jag vill verkligen kunna spela basket framför allt. Men även gå utan att halta, cykla utan att behöva känna smärtan som far igenom kroppen, och sen så vill jag slippa bara att känna smärtan överhuvudtaget.
När jag var klar på Helex, for jag hem, lämna väskan och hämtade lite privata grejer sen så cykla jag til Tuna för att va med Jonas. Vi var först hemma hos han, pratade och mös osv. Sen så kom Elias (pelle) och då gick vi ut. Sen kring halv 5 cykla jag hem och käka middag. Sen så cykla jag tillbaka till Tuna och var med Jonas och Elias. Sen så cykla jag och Jonas till Storheden, Elias for hem för att han hade träning. Men iallafall, på storheden träffa min Marcus och Lajs. Vi cykla runt. Och sen så hamna vi i Karlsvik av någon konstig anledning. Där studsade vi på några enorma studsmattor. Sen så cykla jag och Jonas hem te honom. Jag tog min cykel (för jag blev skjutsad av han i hans kärra bakom cykeln) Och cykla hem. När jag kmo hem satte jag mig först framför tvn, och nu så sitter jag här.





Det blev ett väldigt långt inlägg, ber om ursäkt för det. Jag försökte göra allt så kortfattat som möjligt, men lyckades verkligen inte! Jaja, Imorn så ska jag iallafall vara med Josefine (Finally). Fan så underbart det är att vi har hittat tillbaka till varandra, Jag har saknat henne så oerhört mycket! Bästa vänner föralltid!♥


Midsommar 2009, oförglömliga minnen !♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0