Det blir ju bra fel ?!

Fan vad less jag är. Vad jag än gör så får jag skit för det. Jag bryr mig om alla jag känner, spelar ingen roll om jag är ovän med personen eller inte, jag bryr mig ändå. Och när jag vill hjälpa och trösta så blir jag idiotförklarad för att jag försöker och för att jag ens finns och öppnar käften!

Jag kan inte sluta bry mig om någon som en gång brytt sig om mig eller som bryr sig om mig, jag kan bara inte det! Jag vill hjälpa, och jag vill trösta och finnas där för mina vänner och dom som förut var mina vänner, även fast dom hatar mig eller om jag inte gillar dem.

Jag är bara så less för att jag blir idiotförklarad för vad jag än gör. Det spelar ingen roll om jag gör något eller om jag inte alls rör ett finger, jag får skit och blir idiotförklarad iallafall..


Ursäkta om jag slösar tid på att skriva det här på bloggen, men vissa av mina kompisar och dåvarande kompisar kanske läser detta och kanske förstår att jag bara vill hjälpa och finnas där ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0