Färgar håret ..

Hejsan! Som jag skrev i det förra inlägget så ska jag ju färga håret.. eller jag håller påatt färga håret nu. Ochj ag är medveten om att jag kommer se förjävlig ut, men bättre att ha håret brun orange än svart på sommaren.. Jaja jag ska ju ändå färga igen om nån vecka, så det är ju lungt.

När jag tittar i spegeln nu efter ungefär 20 minuter, så skiftar håret blått .. SHIIET!! Sist jag färga så färgade jag blåsvart, men det blev inte så eftersom att jag redan hade svart innan.. Men nu när jag bleker håret, kommer den blå nyansen tillbaka, TOPPEN! .. Eh, eller så inte! Äh skiit samma, det blir som det blir.. Dock så kmomer nog säkert många skratta åt mig imorn på skolan, men som tur är så går jag bara till 10 så det är chill !


Nej nu så ska jag gå och kolla i spegeln för att se hur det ser ut, för ska snart skölja ur det. Jag lägger (kanske) in en bild på resultatet (om jag inte ser alldeles för ful ut).


Vi hörs på en liten stund iallafall, puss!♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar fjortisar som inte inser att det tar superlång tid & supermycket hårslitage att bara bleka det rakt upp och ner.. herregud

2010-06-02 @ 23:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0