Fredag 25/6


Vi kör på smilet och kinesögonen nu ;)


Tja! Idag är det ju midsommar, Happysmile (Bilden)!! Anyway, Blev väckt där vid halv 11, suck, tro man blev lite sur eller. hahhahahaha jaja, kring halv 12 gick jag, mamma, storebrorsan och hundarna till golfängen, eller ja, vi gick till en stor grässlätt vid en golfbana. Där hade vi picnik. Vi spela kubb, drack kaffe/cola, åt bulla och kakor. Det var väldigt trevligt! Jag var helt slut när jag kom hem, eftersom att det var en ganska så bra bit dit vi var. För jag hoppa ju som sagt på kryckor. Fast jag börjar vänja mig nu.

Vet inte vad jag ska göra ikväll. Hittar nog på nånting. Tänkte bara uppdatera lite nu när jag ändå är hemma och siter vid datorn.


Ni får ha en fortsatt trevlig midsommar !♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så söt då du ler gör det lite oftare så uppfattar folk dig som lite glad i allafall...=))

2010-06-26 @ 18:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0