Fredag 4/5

Tja! Har inte uppdaterat nånting idag, men iallafall, skola som vanligt. Eller, ja, det var ne annorlunda skoldag, typ om hur man ska uppträda i trafiken när man cyklar osv. Slutade iallafall halv 1 så det var chill. Då cykla jag till Tuna och var med Jonas. Käkade hos han, och vi hade väldigt kul. Träffade Elias osv också. Sen där kring halv 9 tiden så cykla jag till skurholmsberget för att träffa Julia, Anders, André, Adam, Ludvig, Oscar och Krille. Efter ett tag cykla vi till gården och där hade vi det väldigt trevligt. Det var som min dag. Sen imorgon så ska jag, pappa och min lillebror ut med båten, och vi kommer sova i den också. Så imorn så kommer jag uppdatera först på morgonen om jag orkar, sen så kommer jag väl skriva innan vi far.

Nu så lyssnar jag på musik, skriver med folk på msn och smsar. Ska väl snart gå och sova, om jag orkar. Egentligen så är jag inte trött alls, är typ hur pigg som helst. Fast ja. Ska väl snart slå på tvn och lägga mig i sängen och smsa osv.


Så vi får höras imorgon. Ha det bäst !♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0