Gamla låtar, Gamla minnen


S Club 7 - Reach for the stars


S Club 7 - Bring it all back


Åherregud! Dom här låtarna är hur gamla som helst! När jag precis nu lyssna på dem, ploppa det upp en massa minnen i mitt huvud. Dom här var bara några av mina favoritlåtar när jag var liten. Jag slog på dom här låtarna och stog och hoppa och dansa runt i mitt rum. Och blev asförbannad om mamma eller pappa kom in och såg det. Det är väl ingenting jag lyssnar på vanligtvis just nu, Men får värsta bilden frmför mig hur jag såg ut när jag for runt i hela mitt rum, på sängen, på skrivbordet, överallt!

Tänka sig hur man var när man var liten, och vad man lyssnade på för låtar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0