Hemma igen

Tja! Ursäkta bilden som jag la in, jag lovade ju en bild just när det var färdigt, men bilden blev väl inte världens bästa och jag var stressad för att vi skulle åka. Så som det ser ut på bilden ser det verkligen inte ut IRL. så jag kommer lägga in en bättre billd senare, kanske inte idag eller imorgon men en bild kommer komma upp.

Men iallafall, Jonas fick ju följa ut med båten och gårdagen blev lyckad! Vi hade jätte kul, vi spela kort, prata väldigt mycket, var ute i blåsten, men även så var vi bara inne i båten och mös. Och inatt så har vi inte sovit speciellt mycket, eftersom att jag har frysit som satan och Jonas har tyckt att det varit för varmt. Så nu under dagen så har jag och Jonas vilat. Men även pratat och haft det trevligt osv.


Har inte haft med kameran eller nånting så inga bilder eller så blir det.
Nu är jag iallafall med Jonas, vi har väl mest legat och myst och pratat osv. Så nu ska jag verkligen inte slösa tid på att sitta här och skriva en massa ointressant, jag ska va social med Jonas den lilla stund han ska va kvar här.


Vi får höras ikväll, ha det bäst!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0