Hoos felle!

Tjaa! Idag så var det ju skola. Och idag så hade jag engelska prov, vet ni hur mycket jag kunde?.. Exakt, INGENTING! Okej lite kunde jag faktiskt, så godskänt kommer jag få iallafall. Sen så var det klasskampen idag, en sak som vi har på min skola, och idag så skul6le man cykla 22 km, alltså till Lövskär och tillbaka, och jag cyklade med Krille hela vägen dit och tillbaka. Vi hade det väldigt trevligt på vägen hahaha. Han for ner i diket och allt möjligt hehe. för oss tog det 1 timme och 10 minuter dit och tillbaka, fatta stolt jag är över mig själv! För i vanliga fall brukar jag vara ganska så lat.

Jaja nog pratat om skolan. Nu så är jag med felle och vi har nyss ätit middag. Nu ska vi troligen dra ut i det härliga sommarvädret. Och nu fick jag veta att träningarna har börjat. Vet inte om det blir så mycket träna för att jag fått problem med knäet igen, för att det hände nånting med knäet när jag var på Helex sist. Det knaka till och nu så har jag ont. Kommer troligen fara imorn, men vet inte om jag kommer vara med.

Jaja, nu ska jag vara social med min kära vän Felicia.





Vi hörs, ha det bäst !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0