less jag bliiir!

Ja, som sagt så har jag ju nu färgat håret.. Jag förvänta mig att det skulle bli lite brun orange. MEN .. Håret är fortfarande SVART! less jag blir!! Utväxten som jag hade tidigare var typ brun, men nuu är den blond och resten av håret svart! det är ju sääkert jättefint, ELLER SÅ INTE!

Det ända som är skillnaden är utväxten. Och det ända hårfärgen gjorde var att ta bort allt det blåa i mitt hår. Så jag är förbannad för att det inte hände nånting.. jag är less på svart hår, jag vill ha ljuuuuust !!

jaja, nu ska jag iallafall kolla på tv, och troligen smsa med folk. orkar inte lägga in bild, eftersom att det ser likadant ut. blir troligen att färga igen till helgen, eftersom att jag vägrar att ha svart hår längre!


Vi får höras imorgon, ha det bäst!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0