Lördag 12/6


Gammal bild från sommaren 2008. Titta vad tjock jag vaar.
Och mitt hår var helt fint (inte det gula).
Och jag var helt gullig på bilden :)



Tja! Har inte bloggat nånting idag, bara skrivit svar på en kommentar.. Jag har inte gjort speciellt mycket idag heller, bara suttit här framför datorn, och varit ute med hundarna, först på en morgon promenad, sen en långpromenad kring 12 tiden.

Jag har inte planerat kvällen eller nånting. Men vill då inte sitta hemma resten av eftermiddagen och kvällen. Men som det värkar nu så har jag inget val, för att jag har ingen att va med. Så vi får ju se vad som händer senare. Min brorsa är iallafall och badar, jag skulle fan ha följt med.. Men just då när han for så var det lite känslosamt för min del. 2 saker var bara tvugna att hända på samma gång.. Det var lite jbbigt men nu är det typ lugnt, jag överlever iallafall!


Orkar inte skriva speciellt mycket eftersom att jag inte har nått vettigt att komma med.



vi hörs senare, ha det bäst!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0