Måndag 14/6

Godmorgon sunshines! Idag är det Måndag, och INGEN SKOLA!!! Fick nyss veta att det fortfarande finns folk som inte fått sommarlov, och jag lider med er. Men iallafall, Har inget planerat idag, inte nu vad jag vet iallafall. Jonas har börjat sommarjobba, så vi kommer kunna träffas på helgerna  nu 2 veckor frammåt. Om inte just efter att han slutat jobba. Men jag har ju basket på kvällarna. Fast ja, vi får se hur det blir med det, eftersom att mitt knä verkligen inte vill jag vill. Ska be mamma ringa till Helex idag ås jag får snacka med min sjukgymnast, för jag pallar fan inte (ursäkta mitt språk) gå runt och ha ont i knäet. Det är bara jobbigt. Och jag vill ju va med på träningarna, men det blir bara värre om jag springer/hoppa och en massa annat. Det blir till och med värre när jag cyklar. Det är helt sick!

Men jaja, nu ska jag packa lite grejer, sen ska jag nog fara till pappa. Jag vakna där kring halv 12. Det kändes skönt att verkligen få sova ut efter en jobbig helg när man blivit väckt kring halv 9 och varit uppe till typ 5 halv 6.



Vi får höras senare, ha det bäst!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0