Måndag 28/6

Hejsan! Dålig uppdatering nu i helgen, jag vet. Har bara inte haft lust att blogga, eftersom att jag i stort sätt inte har gjort nånting.

Lördag var jag bara hemma, kolla tv och satt vid datorn. Alltså så blev det en hemmadag, även fast jag inte ville. Men det kan vara skönt ibland.
Igår under dagen gjorde jag inte speciellt mycket. Efter middagen gick jag till Josse. Vi var ute och gick. Sen gick vi till coop för att hon skulle panta lite flaskor, och sen gick vi och satte oss på en bänk. Sen gick vi in til Josse en stund och sen så gick vi till Annastina. Efter ett tag kom Lovisa. Vi satte oss i Annastinas båt och prata. Tjejsnack. Sen börja vi snacka om att ååh vi kan ju sova i båten osv. Men då fick vi inte det. Där kring kvart över 10 gick Josse hem så då var jag med Annastina och Lovisa. Vi gick väl mest bara runt och prata. Sen så gick annastina hem, Lovisa blev hämtad av sin mamma och jag gick hem.

Nu idag så vakna jag där strax efter 11. Då satte jag mig här vid datorn, Sen efter tovl så cykla jag till Helex och hämta ett papper som sjukgymnasten skrivit och som jag ska ge till Läkaren på onsdag när jag ska dit. Jag vet inte vad jag ska göra senare idag. Men nu ska jag iallafall slå på en film, Twilight. Först gilade jag inte den/dom filmen/filmerna, Men sen efter att jag såg den andra filmen, så känner jag att ååh jag bara m¨ste se den tredje filmen. Eftersom att tvåan slutar lite konstigt.


Vi får höras lite senare! Ha det gött !♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0