Måndag 7/6

Godmorgon sunshines! Måndag idag vilket känns hemskt men ändå inte. Dels så är detta sista skolveckan och det är väl ett plus, och att jag börjar 10.20 och slutar 12.40. Men det är ju jobbigt över huvudtaget att bara stiga upp och veta att man måste gå till skolan.

Men iallafall, Idag så ska vi städa skolgården, vilket känns hemskt, för jag hatar att städa, och det är hemskt att bli smutsig, det är det värsta jag vet. Och det är ju jobbigt att städa också, men jag överlever nog. Efter skolan ska jag till stan med mamma för att köpa skolavslutnings skor, och kanske en liten kofta till klänningen. Tänk så underbart va, snart sommarlov, gud så härligt!


Jaja, nu ska jag börja göra mig i ordning, vi får höras senare!


ha det bäst!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0