Midsommar ♥

Hejsan Svejsan!

Kvällen spenderades först med Anders, Kristoffer och Alen. Vi for till svartöstan och bada på Gulan. Tänk att dom lyckades få mig att bada. Det är sällan och aldrig jag badar. Och det var h*lvetes kallt måste jag säga, eller ja, först var det det, men sen blev det varmt.
När vi badat for jag hem, åt middag sen drog jag och Anders och Kristoffer till Tivolit. Vi åkte Star dance och Over the top. Ja detta blev en lyckad kväll iallafall. Resten av kvällen kommer jag nog spendera framför tvn, eller datorn. Vi får se. Kommer också lägga in Bilder från när vi var och bada.


Hoppas ni har haft en helt underbar dag, för det har jag. Först picnik med familjen. Sen bada med 3 killkompisar, och sist Tivoli med 2 av killkompisarna.



Nu ska jag hitta på nånting medans kvällen fortfarande är ung. Eller ja. Vi får höras senare! ◊






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0