Nattligt inlägg

God kväll !
Just nu i denna stund sitter jag och lyssnar på musik och har jätte tråkigt. Kvällen spenderades med Älskling, Joshua och Elias (pelle), hemma hos Elias. Har som inte så mycket att berätta. Men eftersom att jag är uppe halva nätterna så tycker jag att jag kan blogga då, eftersom att då har jag tid. Fast ja, Jag har ju inte alltid blogglust, men ajja.
När jag kom hem följde jag min storebrorsa och hans polare Igor till Coop. Och gissa vad jag gjorde där, jo självklart tog jag med mig pengar och köpte en Marabou Chokladkaka, Polka till och med, OCH ett stort glasspaket.

Nej nu märks det att det är sommar, för då äter jag hur mycket slisk och slask som helst, vilket inte är bra, för under somrarna går jag upp i vikt nå så jävulst (ursäkta mitt språk). Okej jag behöver inte oroa mig över min vikt, jag väger varken för lite eller för mycket. Även fast jag kan vara ganska så negativ ibland.


Men iallafall, nu ska jag antingen sätta mig framför tvn eller sitta här framför datorn och inte göra nånting. vi får höras !



Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Allt bra? :D

2010-06-23 @ 11:37:35
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Nicolina ♥

va gullig header! :)

2010-06-23 @ 11:51:51
URL: http://nnicolinagustavsson.blogg.se/
Postat av: Jeanette

var marabou polka god? har inte testat den ännu

2010-06-23 @ 11:52:52
URL: http://gratistokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0