"Nu har jag badat för resten av sommaren" -Eller så inte!


"Nej jag vågar inte" "Det är för kallt" "Äh vafan" -Då var det dags att hoppa i då :)
 
AAAAAAAAAAAAHH!! självklart skrek jag. Eller ja, ren reflex för mig att skrika när jag hoppar från en brygga eller liknande ner i vattnet.

"kallt kallt kallt" var det ända jag tänkte.

Anders och Alen drar fet posarna.

Och självklart ville Krille också va med.

Fet posarn enligt krille, men han bomma för just före han fota drog jag värsta posen.

Krilles Glädjehopp ner i vattnet!

Och mitt glädjehopp! Vinkeln på kroppen ser störd ut. Har dock redigerat bilden oxå :)

Alen smygfotar när jag går upp för stegen. Tur att mitt huvud var för, för han försökte fota ..ja ni fattar nog..

Vänta, innan jag hoppar måste jag ba fixa bhn. Gaah vilka problem jag hade!

WIIIIHOOOOO!!! här sprattlas det med bena så det ser ut som att man bresar :D



Dom 3 sista bilderna har Alen fotat. Jag har inte redigerat någon bild, förutom den där jag skrivit under att jag redigerat. Orka verkligen inte redigera alla. Dom bilderna som är över dom 3 sista har krille fota, eller ja, dom är fotade med krilles mobil. Han ska typ skicka nån film också, för det fotades inte bara, utan man blev med på lite filmer när man hoppa i vattnet osv. Så nu har jag badat för resten av sommar! Eller så inte, fast ja, jag tycker inte om att bada, fast ibland får jag mina ryck.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Där verkade du inte ha så ont iaf.

Eller glömde du att du att du hade "ont" eller?

2010-06-28 @ 13:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0