Ny design, Ny Header, Nytt allt!

Ja, som sagt så har jag nu suttit i över en vecka med att redigera bloggdesignen osv. Har varit nära på att ge upp många gånger om det inte funkat som jag har velat ha det. Men till slut så blev det bättre än det förra.







Är inte klar med Headern. Men ville verkligen inte ha kvar den förra, och den bloggdesignen var inte fin. den var som så mörk. Men som sagt så är jag ju inte klar med bloggen. Den får se ut såhär tills vidare. Måste fixa en bättre header osv. Men det här är finare än det förra. :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Den förra var finare med korten på dig, du var så glad på dom...=))

2010-06-09 @ 08:05:18
Postat av: alexandra

skulle du kunna göra en design åt mig? (a)

2010-09-19 @ 12:37:50
URL: http://alexandrastr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0