Onsdag 23/6

God eftermiddag! Idag så blev jag väckt kl 12 av mamma, för hon undra om jag ville följa med ut på en lång promenad med hundarna, och ja, det ville jag. Så jag klev upp, klädde på mig och sen så gick vi ut. Vi var ute ett ganska bra tag.
Sen när vi gick hem så gick jag te josse, för hon satt ute på deras baksida, så jag stanna snacka med hon ett tag, sen kom Malin G och Annastinna också. Sen gick jag hem och gjorde ingenting. Har ätit middag för en stund sen. Och nu har jag sprängande huvudvärk. Får se vad jag gör ikväll, skippar att fara och kolla på träningen eftersom att jag har ont i huvudet och då bör man inte vara i en sporthall där det spelas basket.

Ni får ursäkta hur jag såg ut i videon här nedanför, risig som f a n. Men jaja, orkar inte bry mig speciellt mycket om hur jag ser ut, och speciellt inte på sommarn.


Jaja vi får höras lite senare !♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0