Onsdag 30/6

God morgon! Idag blev det att kliva upp kl 7. Eller ja, iallafall att vakna. Klev upp kl 8, fixa håret för att det stog åt alla håll, sen så for jag och mamma till vårdcentralen. Och nyss så kom jag hem, och ska snart fara igen. Den här gången bär det av till sunderbysjukhus för akut röntgen. Läkaren ville se så ingenting var 'trasigt' eller vad man nu ska kalla det.

Om jag ska vara ärlig trodde jag inte att det var så här illa. Men tydligen så är det det. Men iallafall, efter jag varit i sunderbyn vet jag inte vad jag ska göra. Ja, det beror ju på hur länge jag blir där. Antingen får jag åka hem och vänta på att läkarn ska höra av sig, eller så får jag träffa en ortoped(stavning?) direkt efter röntgen..

Igår så var ju jag på Annastinas tjekväll, och det var jättekul. Vi kolla på film- Barnhemmet, och snacka och en massa. En lyckad kväll med andra ord !



Jaja, nu ska jag nog äta nånting så jag överlever tills middagen, så får vi höras senare. Ha det gött! ◊



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0