Skolavslutning imorn!

Hejsan! Har inte uppdaterat speciellt mycket idag. Men iallafall kvällen spenderades på gården med Krille, och Kim och Pulkan som jobbar där. vi hade det mycket trevligt. Och innan jag for till gården så var jag och mamma ute och fotade bilder på mig, alltså nya somriga bilder. Och dels nya bilder på min nya hårfärg.

Lägger in bilderna snart. Blir bara några stycken, eftersom att jag inte orkar redigera eller så. Men några bilder blir det, men med en slarvig redigering. Imorgon så är det ju skolavslutning vilket känns skönt! Efter skolavslutningen så ska jag vara med Jonas. Och imorgon kväll så far min mamma med tåget. Och kommer hem på söndag. Så jag och min brorsa stannar hemma och tar hand om vovvarna.


Nej nu ska jag inte babbla på för mycket vilket jag säkert redan gjort. Lägger in nå bilder snart som fotades idag. Och sen ska jag gå och sova.



Vi får höras imorgon. ha det bäst!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0