snart sommarlov!

Godmorgon. Idag är det ju som sagt skolavslutning för min del. Grattis till alla er som redan har det, snart är jag en av er hahahah. Men iallafall, jag har fixat mig klart inför skolavslutningen och jag längtar verkligen tills vi går ut från kyrkan, för när vi är utanför har jag SOMMARLOV! Det känns grymt bra att få sommarlov, men kan fortfarande inte fatta att jag gått ut 7an. 7an har gått så fort, nästan för fort.

Men iallafall, nu ska jag snart sätta mig på cykeln och trampa iväg till skolan. Blir kanske en mobilbloggning efter skolavslutningen, om jag inte väntar tills jag kommer hem med att blogga, men det ser ni ju.


Vi får höras senare, ha det bäst!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0