Sommarlov!

Hejsan! Dålig uppdatering nu under dagen, jag vet. Men först var det ju skolavslutning. Sen for jag hem, och jag och mamma gick ut och fotade. Eller ja, mamma fotade mig. Här i inlägget ovanför är det 2 bilder som mamma fota. Och efter det så blev jag hämtad av Jonas. Vi var hemma hos han. Sen for jag hem och käka sen så följde jag och min brorsa mamma till tåget. Efter det cykla jag till Tuna och var med Jonas och Marcus. vi cyklade till Storheden. Kommer väl någon bild och nån film oxå, för jag har filmat när vi for dit, hahhahahha man får sig ett gott skratt när man kollar på dom, fast Jonas måste skicka dom till mig eftersom att jag filma med hans mobil. Sen när jag cyklade hem så hoppa min kedja 3 ggr! Fatta förbannad jag blev, så kom ungefär 5 min sent, GRR! Okej ingen stoor skada skedd, men ändåååå!


Nu ska jag väl antingen sätta mig framför tvn, eller så kommer jag sitta kvar här framför dumburken. nått av dom blir det. Måste nämligen vara hemma 10 nu idag då, och sen imorgon eftersom att mamma är borta och jag och min brorsa är hemma själv. Lite tråkigt men det är bara att leva med det!



vi hörs, ha det bäst!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0