Take me by the hand and stay by my side.

Tja! Har inte gjort speciellt mycket idag. Var med Jonas där kring 12 tiden till ungefär halv 5. Vi var hemma hos han och kolla film och mös, och sen så var vi på Tunadagen också. Och imorse så kom ju mamma hem. Och hon hade med sig en hund! Så nu har vi 4 hundar! Hon hade farit ner och köpt en hane, så vi slipper para med någon annans hane. Om jag får tag på någon söt bild på honom så lägger jag in den så ni får se, han är huur söt som helst! Och det är en Phalené (ras).

Nu ikväll har jag inga planer alls. Har ingenting att göra, ingen att va med eller nånting. great! Jag kommer ju säkert ha kul! Nej, nu ska jag inte låta så, ska smsa och höra om jag kan umgås med någon, annars så blir det bara att sitta hemma och göra ingenting.


Vi får höras senare, ha det bäst!♥



Kommentarer
Postat av: umicevic

haha mös?

2010-06-13 @ 19:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0