Tisdag 15/6


Gammal bild. Fotad i April. Då man var mörkhårig. Miss it!



Hejsan! Sorry för dålig uppdatering. Men det är ju lixom sommarlov och allt så jag pallar inte sitta inne vid datorn. Fast idag så hade jag världens chans att kunna blogga, eftersom att jag inte gjort ett piss nu under dagen. Har bara legat framför tvn, sovit lite emellanåt osv. Sen så käka jag middag, och sen cykla jag till Tuna. Blev ingen träning idag för mig, och imorn blir det inte heller träning. Kanske far och kollar på träningen på torsdag. P.ga knäet så är jag ju inte med. Ska till Helex på måndag för att prata med sjukgymnasten.

Ajja, nu så sitter jag vid datorn, coh lyssnar på musik och smsar, och skriver med folk på msn. blir väl att sitta uppe inatt (igen) antingen framför datorn eller tvn. Fast inte hela natten dock. Jag måste verkligen vila ut nu under sommaren. får inte vända helt på dygnet, vilket jag nästan gjort, men ändå.


Imorgon så ska jag kanske va med Felicia under dagen. Sen på kvällen så blir det att fara till Tuna för att va med Jonas. Blir det inte att va med Felle, så blir det kanske att dra till stranden om det är fint väder med Krille och några fler. Kanske ,om jag Orkar ;)



jaja, nu ska jag lägga mig franför tvn tror jag, om jag orkar. annars lär jag väl sitta kvar här och göra nånting. Vi får höras senare, puss !♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0