Tisdag 22/6




Tja! Idag när jag vakna tog jag mig en dusch, fixa mig och sen så cykla jag till stan för att va med Josefine och Annastina. Sen for vi hem och då var jag med Josse. Vi var hemma hos hon och snacka. Om gamla minnen, förra året, när vi var mindre och vad vi ska göra i sommar. Och då kom vi fram till att vi ska fiska, tälta och mycket mer. Sen prata vi även om tivolin osv. Vi hade det väldigt trevligt. Kring 4 cykla jag hem och åt middag, och nu vet jag inte vad jag ska göra. Tog mig inte till träningen, som börjar snart, för den är på bergnäset, och jag bör ta det lugnt p.g.a mitt knä. så blev ingen träning för mig idag heller.


Ikväll vet jag inte vad som händer. Det kanske blir att va med någon eller nå liknande. Imorn vet jag inte heller vad som händer. Blir väl att sova halva dagen som idag typ. Tänkte att jag kunde bjuda på en ny bild, inte för att den är speciellt fin men ja.


Vi hörs nån gång !♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0