Tisdag 29/6

God morgon sunshines! Inatt har jag sovit 4 timmar. Det funkar ju som André sa. Fast nej det gör det inte. Men iallafall, jag kunde inte sova, och sen så ville jag inte sova, eller jo jag ville men våga inte. Jag vill inte drömma samma mardrömmar om och om igen. Det tar kål på mig! Och sen så blir jag så rädd, och orolig. Det är för att nästan varje gång jag drömt en mardröm har det hänt sen IRL. Speicellt drömmarna som handlar om mig och den killen jag är tillsammans med, men det kan även vara mellan mig och mina närmsta vänner.

Jaja nog om det. Jag till Helex idag kl 12.30. Så då får vi väl se vad hon säger. Men det jag redan förberett mig på är att ja måste fortsätta den här veckan med kryckor. Imorgon ska jag till läkarn kl 9. hhhmm, SUCK! Jaja, då får vi se vad han säger. Sjukgymnasten vill ha en röntgen på mitt knä. Men ja, läkarn måste ju skicka remiss till sunderbysjukhus osv. Fast ja, vi får ju se vad som händer.
Ikväll har annastina tjejkväll, och det kommer bli kul. Fast ja. Nej, det ska jag inte ta upp här. Möjligtvis att jag gör det sen efter kvällen. För jag dömmer ingen före jag träffat personen. Jaja, nu ska jag nog fixa håret, för det står åt alla håll. Sen kanske jag ska äta nån macka eller så och sen far jag till Helex.


Btw, idag är det 5 år sedan min Farfar dog, Saknar han så otroligt mycket :(



Ni får ha det bra så länge!♦




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0