Torsdag 24/6

Tja! vakna vid 10 av att klockan ringde. Klev upp där vid halv 11, då fixa jag mig sen ctykla jag in till ungdomsmottagningen för att få ett dagen-efter piller. Sen så boka jag tid där också för att jag sa börja käka p-piller. Efter det for jag till Helex. Och där fick man ju inte världens bästa besked. Nu under midsommarhelgen och möjligtvis nästa vecka så måste jag använda kryckor, eftersom att jag har typ nån infektion i ledbanden i mitt knä, eller vad sjukgymnasten nu sa. Så jag måste använda kryckor, KUL!

Efter Helex for jag till Tivolit och mötte Annastina och Josefine. Jag och Annastina åkte Break Dance en gång, och då blev hon jätte illamående. Sen så ville jag åka den nya karusellen, 'Over the top' som den heter, men varken Annastina elelr Josse ville åka den, men som tur var så träffa vi Stella, Cici och Emmelie, och Emmelie ville åka den. Så då åkte vi den. Först var jag nervös efter den snurra så himla mycket. Den grejjen man sitter i snurrar, och själva plattan som dne grejen är på snurrar också, och det som är kul är att plattan ställer sig upp på sidan. Men det var kul. Så ikväll blir det Tivoli för min del, UTAN kryckor, även fast jag skulle behöva använda dom, men pallar inte ikväll. Jaja nog om det. Nu är jag hemma, och har svintråkigt. Fick nyss ett samtal av Josse, ett chockerande samtal. Kan berätta mer sen. Eftersom att jag märkte att detta inlägg blev ganska långt.


Nu ska jag nog sätta mig framför tvn eller nånting, ska smsa runt och höra vem som följer på tivolit ikväll osv. Vi får höras senare!



Kommentarer
Postat av: Anonym

varför skulle du ha dagen-efter piller ?

2010-06-24 @ 20:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0