Ut med båten i blåsten

Hej! Imorse så vakna jag där vid 10, då åt jag frukost och sen så for jag, pappa och lillebror till farmor. Pappa klippte gräset där och jag prata med farmor osv. Sen for vi hem. När jag kom hem så sortera jag alla våra panflaskor och burkar, sen for jag och panta allt, jag säger KACHIIING! Jaja, så mycket pengar blev det inte, 124 kr. Då köpte jag hårfärg, och 2 chokladkakor till ikväll, och tuggimmi ofc. Och nu så färgar jag håret än en gång. Jag har haft i färgen i ungefär en kvart och jag ser redan förändringen. Det blir ljusare, wiihooo!! gJonas kommer väl på en stund, för han ska följa med ut med båten. Trodde verkligen inte att pappa skulle säga ja, men så gjorde han det hehe. Så nu kommer jag ha askul.

Jaja nu ska jag kolla tv för att fördröja tiden. Jag har lovat felle att jag ska lägga in en bild på resultatet sen, så då ska jag göra det.


Vi får höras på ett tag :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0