Ett got skratt förlänger livet!


Bjuder på en sommarbild. Redigeringen är jätte slarvig. Men visst är min näsa lite gullig ? :)


God kväll, om man nu kan säga så. Eller kanske, det är ju som sagt natt/morgon. never mind! Ikväll blev det att cykla till svartöstan och va med Julia och hennes kusin. Sen var vi med Fanny också. Vi gick runt typ halva svartöstan, eller ja, jag gick ju som inte, jag hoppade fram. Sen kring kvart i 10 cykla jag hem. När jag kom hem satte jag mig framför tvn, och har suttit där tills nu. Har kollat på Sex And The City, 2½ Men, South Park, Pranked, och möjligtvis nått annat program, som jag inte kommer ihåg. :P

Nu så ska jag snart lägga mig och sova, för jag är svintrött! Eftersom att jag var tvungen att stiga upp så tidigt. Eller ja, tidigt och tidigt var det nog inte, eller jo, för mig var det det. Men nog om det.
Jag hade också fått en kommentar på mitt inlägg här nedanför av en Anonym person som undrade varför jag skulle till Ungdomsmottagningen, och det var för att jag behövde ett Dagen-efter piller, och det kan också kallas akut p-piller. Det hände nämnligen en liten olycka när jag och min kille ..ja, Hade sex. No big deal egentligen. Och det är inget jag skäms över eller är stolt över. Jag tänkte bara svara på frågan, eftersom att personen inte angav sitt namn eller så. Jaja, nu har nog alla ni fått svar på den frågan.


Nej, nu ska jag gå och sova, för orkar verkligen inte sitta uppe längre. Och sen så är jag helt utmattad av att hoppa på kryckor. Jag är helt enkelt inte van, eftersom att detta inte hänt förut. Men ajja, nu ska jag sluta gnälla :)


Vi får höras senare helt enkelt!



God natt !♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

"ett Dagen-efter piller, och det kan också kallas akut p-piller"



fel. tvärtom. gör om - gör rätt :)

2010-06-26 @ 13:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0