tråkigt väder ute ...

Hej sunshines! Idag så började jag 8.15 och sluta 10. Så har bara varit på skolan en stund. Och jag har äntligen insett att jag verkligen inte är bra på att sjunga. Ända sen jag lärde mig prata, vilket var kring 1 årsåldern så har jag älskat att sjunga. Och jag har alltid varit bra. Men nu, nu när jag sjunger så låter det inte lika bra som förut, och det låter hur jävla hemskt som helst i en mick. Så jag hoppade av från musikgruppen, eller iallafall att inte sjunga. Visst det var jävligt dåligt av mig att bara hoppa av så när vi tränat helt mycke, men jag tänker då fan inte skämma ut mig själv på skolavslutningen. Jag förstår om det är jättemånga som är sur på mig över det nu, men det är ju ändå jag som bestämmer? Mitt liv, mina val, så är det!

Jaja, ursäkta mina arga ord, men jag är lite less på sånna som blir sur på mig för små saker. Och speciellt en person. Hon är sur på mig för ingenting. Jag har sagt förlåt, jag försöker fixa allt, Men får bara värsta fetdissen. Och då orkar fan inte jag anstränga mig speciellt mycket i våran vänskap. Jag har nästan kraschat hela, men jag försökte fixa det, men som sagt så känns det som att försöka med en stenvägg.

Jaja, nu sitter jag och lyssnar på musik osv. Ska väl äta middag på ett tag, sen ivkäll så har jag träning. Idag så blir det nog fys för mig hela träningen eftersom att jag inte kan springa så mycket pga mitt knä.


vi får höras, ha det bäst!♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem bråkar du med?

2010-06-03 @ 16:12:47
Postat av: Anonym

om du nu är så ledsen och vill fixa allt kan du ju ta det face to face å it på en blogg... kan man tycka.

2010-06-03 @ 16:37:13
Postat av: stina

va söt blogg du har :)<3

2010-06-03 @ 17:36:42
URL: http://rayna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0