Video när jag sjunger...



Här har ni en video när jag sjunger, Det låter konstigt i början när jag sjunger, jag vet, och ibland sjunger jag lite falskt (tror jag?). Fattar verkligen inte att jag gör detta. För jag tycker verkligen inte att jag är bra på att sjunga. Men många av mina vänner säger att jag är grym på att sjunga, så då tänkte jag överlämna till er läsare. Jag ser jättekonstig ut på videon, och jag ser ännu knasigare ut när jag sjunger. Men kolla inte på mig när jag sjunger, lyssna bara. :)


Så frågan är, Tycker ni att jag är dutkig på att sjunga? ♦



Kommentarer
Postat av: Mimmi Karlsson

Du är duktig, det hör man tydligt.. Träna stenhårt så kommer det att ge resultat, jag lovar dig. Du har det i dig!



You go girl! :)

2010-06-23 @ 18:06:07
URL: http://mimmisomfan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ett leende skulle inte skada det minsta, du ser så sur ut jämt... Ta fram ett leende söta du...=)))

2010-06-24 @ 07:02:04
Postat av: Anonym

Nja. "många av dina vänner" är tondöva. Träna hur hårt du vill, du kommer aldrig bli bra. De som är bra på sjunga har i grund och botten en bra röst, det har inte du. Börja spela triangel eller något istället..

2010-06-24 @ 11:00:23
Postat av: nattaaaae

HAHHAAHA fan va keffffffff! läggner lilla gumman..

shiit varu skämde ut dej dära btw..

2010-06-25 @ 01:28:49
Postat av: EvelinaPersson

Asså, seriöst, jag tycker du var ganska bra, eftersom jag sjunger som en plågad katt så vet jag hur falskt låter och det är inte så mkt som är falsk, det lönar sej att träna, skit i elaka kommentarer, och ja, FORTSÄTT SJUNGA för det är verkligen kul, vilken röst man än har.. :)

2010-06-25 @ 15:51:53
URL: http://evelainaperssoon.blogg.se/
Postat av: din mamma

fan vad du gjorde meej döv som faaan du sjunger falsk på hela låten som faaan....du tror väl inte att du kommer att lyckas som sångae?! shit faaan, jag tipsar att börja tänka på att jobba som nånting annat.. vad sägs som städdare??

2010-06-26 @ 20:22:45
Postat av: Anonym

att skriva kritik och att sen inte ens våga skriva sitt namn? oooook? du sjunger bra felicia! :) <3

2010-06-26 @ 21:09:45
Postat av: hannanilsson

jag tycker du är grym, förstår inte vilka fegisar som vågar skriva en massa shit, dessutom anonymt.

puss! <3

2010-06-27 @ 17:25:40
Postat av: emma nån du int känner

du har bra röst bry dig int om dom där fegisarna som int vågar skriva sitt namn bara du tränar lite så kan du lyckas innom sången ps.dom är ba avis de är därför de skriver så.



du e as BRA!!!!:D

2010-06-28 @ 17:08:26
Postat av: Fanny

Du var ju bra!!!!!! :)

2011-08-24 @ 17:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0