Videoinlägg 7/6


Dålig kvalite, jag babblar om en massa onödiga saker osv osv. Och sen så är ljuset inte heller speciellt bra, speciellt inte när jag ska visa min hårbotten, den är iallafall blond, vilket ser förjävligt ut.
Men ni kollar ju om ni vill, det är ganska långt, och ointressant, men whatever. Tänkte att det kunde bli lite kul med ett videoinlägg iallafall.
Enjoy ♥




Sen så måste jag fota min tröja som jag gjort på slöjden för ett tag sen. Jag hade iallafall på mig den, men man ser inte så bra på videon hur den ser ut. Men jag har ju lovat att lägga in en bild, så då ska jag tamejf*n det också :)


Ni får ha det så bra så länge, puss!♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

o m g

skulle vilja se dig gå i de där skorna. HAHA. big laugh

2010-06-08 @ 10:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0