100322 '

god morgon! förlåt om jag inte bloggade någonting igår, men jag glömde göra det på kvällen. Men iaf, igår så städa jag ju först åde, sen så gick jag till älsklingen. vi kolla på Bloody Mary filmen och den var kanonbra! Det är en film som jag rekomenderar att ni ser. Sen så mös vi bara på, som vanligt haha.
Jag gick hem där vid halv nio tjugo i nio. när jag kom hem så kolla jag tv, sen så somna jag. Nu idag så börjar jag 10.20 och slutar där kring 1 tiden. fast då ska jag göra ett SO prov. Efter jag gjort det provet så ska jag och Emil gå in till stan.
Han skulle typ köpa nya kallingar och sånt där hahah. jag ska väl prova nå skor åde, och möjligtvis nå kläder. Sen kommer vi ta bussen hem. Ikväll har jag träning ocj jag ska vara med men ta det lungt eftersom att jag har varit lite krasslig nu i helgen.
Jag har hafft värsta hostan och har haft jätte ont i halsen. Men det har gått över nu.

Nu så måste jag fixa mig åde, orkar egentligen inte göra nånting åt migg hår, det ser ut som det gör. Hemskt med andra ord men vem bryr sig. Orkar inte heller sminka mig, det är bara jobbigt.
Nu så ska jag typ äta frukost eller nå sånt, men ni får ha det bra, puss ciaoo !♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0