^ bajjsssss.

Typ random inlägg men venE vad jag ska skriva. Har varit på vift hela dagen, för först så var jag på skolan, sen Tuna och bowla med laget, sen buss till stan och sen pontushallen och kolla på Plannja, dom vann ju ofc mot 08 stockholm med 80-60.
Ovanligt att dom vinner :) ajja nu sitter jag och lyssnar på musik, lägger några låtar här nedanför på dom som jag mest lyssnar på, eller just nu i denna stund :) fast ni får dissa låtarna längst ner, visst det är väl kanske en aning fjortislåtar men och, jag är ju f*n inte fjortis för de ?














nu så ska jag lyssna på musik och snacka i tele med älskling, puss ciaaoooo ! ♥

Kommentarer
Postat av: hej

du är den största fjortisen som går i ett par skor!

2010-03-14 @ 10:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0