Fullt upp hela tiden ...

asså jag vet verkligen inte om jag ids ha en blogg eftersom att jag inte bloggar speciellt ofta. Fast egentligen så finns det ingen mig som kan bestämma över när jag ska blogga och hur ofta. Jag bloggar när jag vill!

Men iallafall är lite krasslig just nu, det är ju kul nu inför denna vecka:

Måndag - Skola från 10.20 till ungefär 1, sen träning
Tisdag - skolan som vanligt sen träning på Helex
Onsdag - skola som vanligt sen träning
Torsdag - skola som vanligt sen träning
Fredag - frilufsdag hela dagen på skolan, sen lulebo cup
Lördag - lulebo cup
söndag - lulebo cup

Jätte kul och missa det här då, NOT! jaja är jag sjuk kan jag ju inte träna.
Nu i veckan så hade jag fullt upp.

Måndag skola som vanligt, haft kör åde. sen träning på kvällen.
tisdag oxå skolan som vanligt, har oxå haft kör. sen till sjukgymnast på Helex.
onsdag var det kördagen så var i kulturens hus hela dagen och öva sen på kvällen hade vi konsert.
torsdag skola som vanligt, var inte på träningen eftersom att jag var krasslig. så var med älskling ist.
fredag efter skolan for jag till stan med mamma. hon köpte nå grejjs på clas olson sen så köpte jag ett par nya jens, en tröja och ett par leggings eller vad jag ska kalla det. Sen gick vi til Järnvägsgrillen och käka sen gick jag och mamma till willys och handlade, och sen tog vi bussen hem.

Nu idag så ska jag mest städa åde. Typ sannera hela lägenheten från katthår för nu har vi avlivat våran katt. Sorgligt jag vet men det funka inte med våra hundar. Nu så måste jag fortsätta städa åde, ikväll blir det nog mest att ta det lungt, kolla film med familjen åde. puss ciaoo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0