moget!

Hur kan man vela trycka ner och få en person att må så jävla dåligt som ni gör ? Hur fan kan man vela göra något sådant ? Hur mår man inte själv då. Kan man verkligen må bra utav att göra något så dumt?
Jag bryr faktiskt mig inte, Ni kan fortsätta om ni vill. Ni kan fortsätta ge mig kränkande kommentarer och försöka få mig att sjunka ner under marken, Ni kan försöka hur jävla mycket ni vill, men jag vet att det bara är ni själv som inte har något eget liv.
Ni är så patetiska och barnsliga så det liknar ankskit! Skaffa er ett liv och sluta försöka ta över andras liv !
Jag tar inte åt mig skiten ni säger och allt jag får höra, även fast ni så gärn a tror det eller vill tro det. Jag är bara så förbannade less på erat barnsliga beteende, väx upp för faan ! ni är 13, snart 14 och går i 7an och beter er som små ungar. Moget säger jag bara, MOGET!


Kommentarer
Postat av: Anonym

om du inte brydde dig skulle du väl knappast skriva ett inlägg på bloggen? haha. Och btw, man är en liten unge när man går i sjuan.



Och förresten.. nu är det ju du som skriver kränkande :o

2010-03-16 @ 17:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0