ingen rubrik

HAHAH värst vad jag har bloggat idag då, men iallafall. Nu så fick jag reda på att det finns vissa som tror att man ser smalare ut i svarta kläder. hahah vissa gör det men dom som jag hört tycks tro det ser verkligen inte smalare ut i svart!
Dom ser rent ut sagt fetare ut! Okej  jag ska väl inte säga så mycket men ändå. Ni ska se personernas röv, uusch säger jag bara. Och samma sak där, jag ska inte säga så mycket! MEN ÄNDÅÅÅ!!
Jag tycker bara det ser patetiskt ut när dom kommer i enbart svarta tajta kläder, på något sätt ser det äckligt ut! Förlååt mig så hemskt mycket, jag borde väl inte påpeka det här men ändåååå (igen) !
Jag är väl inte speciellt smal och snygg jag heller men vaf*n. Det är ju mina egna åsikter, och jag säger bara vad jag tycker och tänker om vissa saker, jag ska till och med börja Hissa och Dissa saker. ska typ börja med det imorn för orkar inte nu ikväll.




jag ska börja göra en massa saker nu under våren ! Jag måste jag börja träna nu inför sommarn, måste få bort min tjockis mage som fortfarande sticker ut som en fet bulle.
Åsså måste jag försöka tjäna pengar. Vad kan man göra så man tjänar mycket pengar? För just nu behöver jag en massa saker: Smink, kläder, hårfärg, ännu mer kläder och sen bara en massa pengar så jag kan gå på bio med kompisar och typ göra sånna där roliga saker.
Måste försöka fixa nått slags "jobb" eller nått så jag får in lite pengar. Funderar på att kanske börja vara barnvakt eller något, fast mamma tycker inte att det skulle passa mig hahah, okej jag tycker inte om vissa små ungar, dom är bara så sjuukt jobbiga, men annars så om jag skulle få pengar för att sitta barnvakt skulle allt vara helt okej.

Och sen funderar jag på att kanske börja skotta snö. Nu läser säkert min pappa min blogg haha skulle inte förvåna mig och han skulle nog bara skratta om han läste det här, men faktiskt om jag skulle få bra betalt för att skotta så skulle jag f*n göra det, ursäkta mitt språk men jag menar allvar!!
Måste tänka ut nånting jag kan göra så jag känar lite extra pengar, men nu så ska jag lägga mig i sängen och slå på det sista avsnittet av andra avenyn, puss ciaoo !♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

man ser smalare ut i svarta kläder. det är en sk "optisk fälla". vetenskapligt bevisat.

2010-03-21 @ 17:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0