rubrik suger

Tja Tja, tänkte ta mig tid nu att blogga lite snabbt.
Ja som sagt så kollar man ju på klockan och undrar vad jag gör uppe en sån här fin*host* vinter morgon ? Jo jag ska troligen till Pullinki idag med josse och nån fler. Josse sa igår att om de var sånt väder som det var igår på dagen så åker i inte idag, men det verkar ha gett sig nu.
Ja det snöar ju inte iallafall vad jag ser om jag inte är blind då. Det blåser bara, eller stormar är nog rätt ord. eller det stormar som inte heller men, äh skit i det!
Nu så måste jag göra mig iordning, klä på mig varmt och äta frukost och lite sånt där. så blir jag hämtad sen av josse. Jag kommer vara borta hela dagen och bara åka slalom, det är helt Unbelieveble, jag har inte åkt på hela vintern, och nu för en gång skull så ställer jag mig på skidora (frivilligt). Hahah jag måste ju vara sjuk.

Jaja nu måste jag skynda mig, vi får väl höra senare, antingen ikväll om jag ids, eller om ytterligare några dagar, puss ciaoo ♥


Kommentarer
Postat av: Moaa

Och det kommer från rätt käft ?

2010-03-03 @ 22:27:44
URL: http://moizzzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0