SKÄRPNING!!

NEJ! Nu måste jag verkligen skärpa mig! Jag kan inte hålla på så här ju. jag får inte glömma bort min blogg och mina läsare som, jag gjort nu dom senaste dagarna. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Men iallafall det här har hänt i veckan:

Måndag: Skola som vanligt, sen träning, dusch och sen var jag med älskling.
Tisdag: Skola, sen var jag med älskling och Sted. sen hem, åt middag och sen for jag till Helex. efter det så for jag till älskling.
Onsdag: Skola, sen så tog jag och älsklingen bussen in till stan, inne i stan var vi med Alexx. Träningen var inställd p.g.a killarnas match, så var med älsklingen efter middagen.
Torsdag: Skola, sen buss in till stan och for på Helex och träna. Sen skjutsa pappa mig på träningen. sen hem, dusch och sen kom älskling.
Nu idag så började jag kl 10. Eller vi hade frilufsdag(Stavning?) idag så jag valde att gå till Gråsjälören. Det var ju tänkt att man skulle gå in till norra hamn och samlas där men jag, Emil och Daniel tog bussen hahahahahh. Vi var ju inne i stan tidigare än alla andra så vi gick runt och kolla på skor till Emil. Sen gick vi ner till Norraq hamn och vänta på alla andra.
När dom andra kom så gick vi iväg. Det var astråkigt att gå, typ helt öde att gå på isen. Nej kanske inte direkt öde då men det kändes som att man var helt ensammen i en öken av snö, hahah. när alla andra typ var på gråsjälören så var jag, Emil, Daniel, Abbe och en random kille typ bara halv vägs, eller vi var typ vid bergnäsbron. Sen så fick jag Migrän och blev pissnödig och Emil blev bajsnödig så vi vandra sakta in till smedjan och gick på toa för vi ville inte gå på bajjamajjorna som fanns vid kioskpiraten. Iallafall, när vi gick ner till isen igen så var det ingen idé att gå till gråsjälören för då skulle vi inte ens hinna halv vägs så skulle dom andra fått sluta.
Då gick vi in till stan igen. Där träffa vi Kasi och typ en random tjej som typ hette Jennifer. Hon den där random tjejen skulle till kh och träffa nån facebook kille som typ hette Kalle. Då gick jag, Emil och Kasi typ runt, sen in på strand. Där träffa Kasi några polare till honom. Efter en stund så drog dom till Smedjan och jag och Emil drog oss ner till norrbottensteatern för att träffa Alexx, men då kom var inte hon där så då drog vi upp till typ smedjan och strand åde.
På Inter Sportia så köpte älskling ett par nya skor, typ as snygga! Sen så träffa vi Jim och typ Sted och en random kille, så då snacka vi med dom. Sen gick vi och mötte Alexx. Då var vi med hon. Vi typ vandra runt åde. Sen så när jag och älskling skulle kolla när bussen gick så kom en random gubbe som typ hette Hanno och en till random gubbe som var rolig haha. Då börja alexx snacka med dom åde. Och sen kom hennes syrra Bella och en random tjej. Då tog jag och Emil bussen hem. När vi kom hem till Emil så käka han en Billys. Sen kom Catharina hem, då gick vi ut med deras hund, sen när vi kom in käka vi Kebab. Nu så sitter jag här och väntar på att Emil ska få fingrarna ur röve och dammtorka så vi kan gå till mig någon gång iår :)





Nu ska jag försöka skärpa mig när det gäller bloggningen. Måste börja blogga minst en gång varje dag! Fast nu i helgen kanske det inte blir så mycket inlägg eftersom att jag har cup och kommer spendera den mesta av tiden i sporthallen. Här nedanför kommer en jättesöt bild på älsklingen när han är trött och har knullruffsigt hår. Vi får höras, puss ciaoo !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0