25/5 tvåtusentio √

Tja ! Jag har ju varit hos optikern och allt idag. Orkar inte berätta allt, men jag behöver iallafall inte glasögon enligt undersökningen, ÄN! Troligtvis senare, typ åm nått år osv så det är ju ett plus. Efter det cykla jag hem. Sen tog jag bussen (lat osm jag är) till Tuna, och där var jag med Jonas och Joshua. Orkar inte skriva speciellt mycket, för just nu är jag verkligen inte på blogghumör. Orkar inte berätta vad som är i mitt liv just nu. Det är så komplicerat.

Och som sagt, jag vill inte blogga om jag är på dåligt humör eller inte känner mig 100% happy face. Okej ingen fatta nog det men.. Bloggen kommer få vänta. Om jag nu orkar dissa bloggen ett tag. Men som sagt, om uppdateringen är sämst nu dom kommande dagarna så är det pga det.


Men iallafall, imorn blir det att bada med klassen i boden, Kul! då kanske jag blir på lite bättre humör. Men iallafall, har inte så mycket att säga vilket är bra, för jag känner att jag tappar lusten mer och mer av att blogga.



Sommar sommar sommar, ge mig sommar!



Jaja, vi får höras, ha det bäst !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0