Årets första dopp!

Tja ! Har ju som sakt varit på Tuna nu ikväll, och har umgåtts med Jonas. Först var vi hemma hos han, sen så gick vi ut ner till stranden. Där var det lite sveksamt om jag skulle bada, men jag valde att bada bara för skojskull. Hahah det var jättekallt i vattnet, men det var kul. När vi badat klart så la vi oss i solen för att försöka torka någorlunda mycket. Vi låg och prata om allt möjligt osv osv.
Där kring halv 9 gick vi hem till honom igen. jag missa bussen som gick just före 9, så tog bussen hem kl halv 10. var hemma strax efter tio, eftersom att jag var tvungen att gå från typ örnäset. Men det skada ju inte med en liten promenad med halvblöta short, en blöt bh och ett linne och en tunn kofta på det. För det var ju riktigt varmt ute. Eller så inte! Jag typ frös ihjäl, fast det var skönt att koma in i värmen och sätta sig framför datorn, vilket jag gör nu, sitter jag snackar med Jonas på msn, och typ lyssnar på musik och lite allt möjligt.

Imorn är det ju skola som vanligt, efter skoaln blire att fara hem, käka middag åde, sen så ska jag va med Jonas, för han kommer hit. Jag vet inte vad vi kommer hitta på, säkert nånting.


Vi hörs, ha det bra !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0