Årets första myggbätt!

Hej! Idag så var det ju skola som vanligt, typ helt tråkigt och allt. Och idag under gympalektionen så fick jag mitt första myggbätt! Myggor borde inte få finnas, dom hatar mig och äter nästan upp mig på sommaren! Det är tragiskt, jag lovar er!

Men iallafall, nu sitter jag och lyssnar på musik och håller nästan på att smälta av värmen. Imorse där kring 7 tiden så var det 16 grader i skuggan. Och nu är det 24 grader i skuggan. shiiiet! Det är typ sommar här uppe i Luleå nu, det är så härligt ! och jag tog ju mitt första dopp igår med Jonas oxå så, ja, fast det var ju dock kallt i vattnet men skönt med en rejäl avsvalkning.

Nu ska jag nog ta på mig shorts och ett linne och gå ut på gården och steka i solen. För hörde idag av några att det tydligen kanske blir regn ikväll, och att det typ kommer regna i helgen, då måste man ju passa på att steka i det härliga värdet!

Ikväll så ska jag va med Jonas. Vet inte riktigt vad vi kommer göra, men iallafall. Bloggar ikväll när jag kommer hem.


Vi hörs, ha det bäst!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0