Blixtar och åska, USCH!

Godmorgon sunshines! Ny vecka, nya äventyr och självklart skola. Igårkväll så börja det åska här, och jag tog snabbt fram kameran och tänkte att jag skulle filma. Just i början då jag börja filma fångar jag värsta blixten på film, och en smäll hörs. Jag blir rädd och ivrig så ni får ursäkta hur jag är på viden, dels så är jag trött oxå.



Direkt då jag säger kan det inte blixtra, så kommer blixten. Vet inte om den syns, elelr om man verkligen hinner se den. Men jag fick med den iallafall. Sen så är videon helt tråkig, okej det börjar mullra åsånt, och jag är lite ivrig, så det kan ju va kul och sen när jag typ virrar runt. Haha nej, men ja, ni gör ju som ni vill om ni kollar på hela eller inte.


Men iallafall, Skola idag då som vanligt. Jag kommer ba ha typ 3 lektioner, för sen så har jag halvdag musik. WIIIHOO!! Längesen vi hade musik, så det ska bli kul. Nu måste jag fixa mig, fixa håret, tvätta ansiktet, orkar inte sminka mig, det är bara onödigt, och sen så måste jag välja kläder oxå. Kommer en bild på dagens outfit om en liten stund.


Vi får höras, ha det bäst!♥

Kommentarer
Postat av: Johan

Haha snälla rara du blir bara mer o mer pinsam för varje inlägg...

Häromdagen var du så rädd när det blixtrade så du började gråta, nu skrattar du och säger "shit vad coolt"

Felicia.... snälla väx upp någon gång så du märker att det INTE är coolt att vara en fjortis.

Jag förväntar mig ett svar på en här kommentaren...

2010-05-17 @ 23:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0