Dagens outfit.

Dagens outfit:

Blåa jeansleggings - Kapphal
Svart linne - H&M
Vit svart randig tröja - Gina tricot
2 olika sockar.

Håret uppsatt i svans, och luggen i klämmor. Inget smink.





Hej! Nu har jag lagt upp Dagens outfit, fast det var ju som igår eftersom att det är Söndagnatt nu. Alltså, eller, ja, ni fattar nog vad jag menar. Men iallafall har ju som sagt varit med Jonas idag. Käka middag hos honom osv. Tog bussen hem halv 11 så var hemma strax efter 11 någon gång. Imorn/idag/senare så ska jag oxå va med honom, och 2 av hans kompisar.

Och ni som kanske inte förstått det så är jag och Jonas tillsammans. Och vi har varit med nu några dagar. Men jag ville inte liksom berätta för alla på en gång, men ja, nu vet ni iallafall hur det ligger till. Om ni inte redan fattat det.

Nu så ska jag gå och sova, för jag håller på att somna. Bjuder på en bild från igår på mig och Jonas♥


Det är Pelle (Elias) som har fotat bilden igårkväll.


 
vi får höras imorn/Idag/Senare !♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0